O nas


Publico powołałam do życia w 2005 roku. Firma o profilu szkoleniowo-doradczym jest najpełniejszym owocem moich pasji – andragogiki, pedagogiki oraz psychologii społecznej.

Celem firmy jest świadczenie usług szkoleniowych i rozwojowych z zakresu kompetencji miękkich na jak najwyższym poziomie i stały rozwój
w tym obszarze naszego zespołu trenerskiego. Obecnie Publico tworzy czteroosobowy zespół wspaniałych, zaangażowanych osób. Wspólnie realizujemy obraną misję, jaką jest wsparcie w samorozwoju naszych Klientek i Klientów.

Tworzymy optymalne warunki zdobywania wiedzy, umiejętności i razem z Państwem cieszymy się owocami tych działań – rozwojem, przekraczaniem kolejnych granic, rozbijaniem schematów, obciążających przyzwyczajeń i nawyków. Pomagamy usprawniać pracę zespołów małych jak i dużych organizacji, wspieramy pracowników administracji i szkolnictwa wyższego.

To przyjemność i wyróżnienie móc Państwu towarzyszyć w tej drodze.

Dziękujemy za zaufanie.

Anna Kornacka
Właścicielka Publico

Nasz zespół

Anna Kornacka

Trenerka biznesu, przesiębiorczyni, propagatorka skutecznej komunikacji. Pedagog, doradczyni personalna, absolwentka wielu szkoleń m.in.
z zakresu neurodydaktyki.

Od 2000 r. prowadzi i rozwija własną firmę szkoleniową, inspiruje i wspiera w rozwoju biznes, administrację publiczną i kadrę naukową. Specjalizuje się w obszarze kompetencji miękkich (zarządzanie, motywowanie, zarządzanie stresem, wystąpienia publiczne, kreatywność, dydaktyka). Wykładowczyni akademicka, autorka kilkunastu pozycji poświęconych skutecznej komunikacji i zarządzaniu.

Prowadziła szkolenia dla zespołów z różnorodnych branż i różnorodnych obszarów (kadra zarządzająca, pracownicy średniego szczebla), pracowała m.in. dla takich organizacji jak: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, szkoliła kadry uczelni takich jak: Politechnika Warszawska, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Polsko Japońska Szkoła Technik Komputerowych, realizowała projekty edukacyjne dla uczelni
z całej Polski: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu (Gdańsk i Szczecin), przeszkoliła kilkaset zespołów biznesowych (m.in. Tieto, Bank PKO, BOŚ Bank, Fundusz Ochrony Środowiska, LarsLaj, McDonalds).

Prezeska zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego, członkini Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Zachodniopomorskiego. Aktywna zarówno w lokalnej, jak i ogólnopolskiej działalności społecznej, m.in. inicjatorka i prezeska zarządu stowarzyszenia Kobiety dla Szczecina i Regionu, członkini Instytutu Niemiec i Europy Północnej.

W 2009 roku wybrana przez czytelników „Gazety Wyborczej” (dodatek „Wysokie Obcasy”) Polką Roku 2008, a w 2017 roku przez dziennikarzy Głosu Szczecińskiego najbardziej wpływową kobietą Pomorza Zachodniego.


Arkadiusz Matyja

Mówca motywacyjny, trener. Tworzy i wdraża kulturę coachingową, prowadząc sesje coachingowe dla menadżerów średniego i wyższego szczebla w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku. Jest autorem programu szkoleniowego „Wewnętrzna pewność siebie”. Program ten oparty jest na narzędziu FRIS® oraz POINTS OF YOU® Podczas warsztatu uczestnik ma możliwość poznać siebie, swoje atuty i obszary rozwojowe. Może też, doświadczyć źródła wewnętrznej motywacji. Uczestnicy warsztatu mają możliwość stworzenia indywidualnego planu rozwoju oraz podniesienia swojej motywacji. Znajdują też balans między pracą a życiem osobistym.

Prowadził szkolenia m.in. dla Poczty Polskiej S.A., Alior Banku, Media Markt, Saturn Polska, Izby Rzemieślniczej, Agencji Restrukturyzacji
i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych i wielu innych. Od stycznia 2017 roku jest również trenerem mentalnym
w klubie Pogoń Szczecin.
Prowadzi indywidualne spotkania coachingowe z zawodnikami klubu, oraz coaching grupowy z trenerami. Prowadzi zajęcia szkoleniowe dla zawodników Akademii.

Jest doradcą zawodowym w zakresie badania efektywności organizacji w obszarach: zasoby, przepływ informacji, motywowanie, organizacja pracy, kompetencje, jakość życia.


Anna Kunicka

Trenerka mentorka wspierająca w rozwoju zarówno biznesowym, jak i osobistym. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie
w zarządzaniu firmą, w tym w budowaniu zespołu i kierowaniu biurem zarządu. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, studia podyplomowe z zakresu Controllingu w zarządzaniu (Politechnika Gdańska) oraz Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich (GFKM).

Specjalizuje się w zakresie budowania i utrzymywania relacji, włączając w to właściwą komunikację opartą na empatii; przywództwie
i zarządzaniu zespołami; roli inteligencji emocjonalnej w budowaniu i funkcjonowaniu zespołów; psychologii pozytywnej; zapobieganiu wypalenia zawodowego poprzez umiejętny dobór emocji i właściwe zarządzanie sobą w czasie; redukcji stresu. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami: Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni – ucząc przedmiotu: Controlling operacyjny oraz Psychologia w organizacji; Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, gdzie wykłada zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologię zarządzania, strategie podejmowania decyzji zawodowych i organizację i zarządzanie placówką oświatową.

Prowadziła szkolenia otwarte i zamknięte, między innymi dla: BDO Szkolenia Spółka z o.o., BZ WBK, Perfect Coll, Avon, Produkcja Odzieży KASKADA Kinga Roth Perek, placówki oświatowe na terenie całej Polski, Agrolok Spółka z o.o., Patrycja Brendler Fashion, Gmina Studzienice, Gmina Miasta Gdańska, Gdynia – miasto na prawach powiatu, Zarząd Zofia Starzyńska, SVZ Tomaszów Lubelski i wiele innych.

Zaufali nam